Прес-релізи

Прес-релізи

Як щодо того, щоб подивитися на Ваш Porsche c іншого боку. Можливо, знизу? Пряме приймання Porsche.

        Купівля Porsche часто є втіленням давньої мрії, що йде в дитинство. Ті, хто приймає рішення стати власниками Porsche, прагнуть відчути щось особливе і захоплююче. Рішення про купівлю  Porsche завжди пов’язане з високими очікуваннями і вимогами, але Ви можете отримати навіть більше, ніж очікуєте. Ми пропонуємо «Пряму приймання Porsche», як невід’ємну частину процесу обслуговування, щоб забезпечити максимальну продуктивність в роботі Porsche Service.

    Процес обслуговування на сервісі Порше Центр Харків гарантує клієнтам найвищий рівень професіоналізму і прозорості, починаючи з телефонного дзвінка під час запису на обслуговування, що гарантує, що всі попередньо узгоджені роботи і огляд автомобіля будуть виконуватися оперативно в точно зазначений термін, завершуючи контролем якості, що проводяться після того, як автомобіль залишає Porsche Service.

 

Процес прийому автомобіля за допомогою прямого діалогу з клієнтом є ідеальним шансом уважно подивитися на стан автомобіля, обговорити будь-які неполадки або просто поставити запитання спеціалісту з центру обслуговування. Сервіс-консультанти і технічний персонал Porsche є висококваліфікованими фахівцями, а це означає, що клієнти можуть розраховувати на якісну консультацію під час покупки і під час наступних відвідувань та ремонту. Спільний огляд проводиться з використанням 4-етапної перевірки всіх функцій автомобіля, а потім спільно визначається необхідний обсяг робіт з обслуговування або ремонту.

Навіть коли ви тільки в’їжджаєте в зону прямої приймання, сервіс-консультант вже буде перевіряти звук роботи двигуна і те, як він запускається. Потім діагностичний тестер буде використовуватися для зчитування з контрольних приладів, які записують всі повідомлення про несправності, які генеруються електронними системами автомобіля. Наступним кроком є оцінка функцій в інтер’єрі, таких як вимикачі, кнопки, освітлення, а також оббивка, шви і покриття. Після цього автомобіль оглядається зовні: світлові прилади, рівні наповнення, обладнання для забезпечення безпеки, вітрове скло, склоочисники, ущільнення, кришки і задні амортизатори. Потім автомобіль частково піднімається вгору на підйомній платформі, щоб забезпечити огляд шин, гальм, лакофарбових покриттів і кузовних робіт. Нарешті, ходова частина перевіряється підняттям платформи до верху. Потім виконуються копіткі роботи з перевірки системи випуску, втулок, а також підшипників, підвіски, амортизаторів, осі і відсіку двигуна.

 

Процес прямого приймання залучає клієнтів в технічну оцінку їх транспортного засобу. Це дозволяє їм докладно обговорити питання з консультантом по обслуговуванню і можливість самим вирішити, яку роботу вони хотіли б виконувати на своєму Porsche, грунтуючись на інформації, яка була ними отримана. Якщо у Вас немає часу на спільний огляд автомобіля на прямій приймання, наш сервіс-консультант виконає перевірку самостійно і зв’яжеться з Вами за її результатами. Таким чином, Ви будете проінформовані про стан Вашого Porsche і завчасно дізнаєтеся вартість обслуговування або ремонту. У цьому полягає ідея прямої приймання Porsche.

Ніколи ще принцип прозорості не був настільки захоплюючим.

05.05.2017

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Харків.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.
Зворотній зв’язок