Головна навігація

2018

Продажі автомобілів у 2018 році: за підсумками 9 місяців Porsche демонструє суттєве зростання.

 

Штутгарт. Позитивна динаміка протягом всього року: за перші дев'ять місяців 2018 року компанія Porsche AG збільшила свої продажі на шість відсотків до 196 562 автомобілів. Найбільше зростання досягнуто в Європі: тут обсяг продажів збільшився на дев'ять відсотків і склав 66 551 автомобілів. Тільки у Німеччині клієнтам було передано 24 709 автомобілів, що відповідає зростанню на 13 відсотків. На своєму найбільшому ринку збуту, у Китаї, компанія Porsche досягла чотирьохвідсоткового зростання - 56 254 проданих автомобілів. Серед модельних рядів найбільший зріст у процентному відношенні показує Panamera: на кінець вересня продажі чотирьохдверного спорткара виросли на 60 відсотків. Двозначне зростання обсягів продажів має і 911-й – 19 відсотків. Модельні ряди, що користуються найбільшим попитом, як і раніше, залишаються Macan (68 050 проданих автомобілів) і Cayenne (49 715 автомобілів).

«У Німеччині й у всій Європі завдяки привабливій продуктовій лінійці ми змогли чудово відреагувати на попит на наші спортивні автомобілі у перші дев'ять місяців, - каже Детлев фон Платен, член правління, відповідальний за продажі та маркетинг компанії Porsche AG. - На ринках США та Китаю ми також задоволені нашими темпами зростання».

 

«У четвертому кварталі нас очікує низка серйозних випробувань, і ми робимо активні кроки, щоб успішно з ними працювати. Це, зокрема, перехід на новий випробувальний цикл WLTP і використання сажового фільтра для бензинових двигунів, а також прощання з дизельними двигунами», - зазначив фон Платен. Нове законодавство, що регулює токсичність відпрацьованих газів, діє в Європі з 1 вересня. Запуск нових моделей буде відбуватися у певному порядку після переходу. Першими з лінійки Porsche стартують дводверні спорткари 911 і 718, а також новий Macan, презентація якого відбулася на автосалоні в Парижі.

Із середини лютого 2018 року у модельному ряді Porsche відсутні дизельні моделі. Наприкінці вересня правління компанії прийняло остаточне рішення більше не пропонувати автомобілі з дизельними двигунами. У той же час Porsche відзначає істотне зростання інтересу клієнтів до гібридних моделей. Так, з усіх проданих в Європі Panamera більше 60 відсотків були оснащені плагін-гібридним приводом.

Незважаючи на випробування, Детлев фон Платен очікує, що Porsche знову досягне рекордний показник минулого року, коли клієнтам було передано 246 375 автомобілів.

25.10.2018

Відділ продажів
Якщо Вас зацікавив автомобіль, і Ви бажаєте отримати індивідуальну пропозицію, просто залиште свою контактну інформацію.
Поля, відмічені знаком *, обов'язкові для заповнення
Заявку успішно відправлено.
Найближчим часом наш адміністратор зв'яжеться з Вами.
Звернення*:
Коментар: