Головна навігація

2018

Жорстка програма випробувань для нового покоління 911.

Штутгарт. Фінішна пряма для нового Porsche 911: восьме покоління цього класичного спортивного автомобіля вийде на європейський ринок на початку 2019 року. Готуючись до цієї події, прототипи знову вирушають у дорогу, щоб завершити свою фінальну програму випробувань навколо світу. Вона відбувається в умовах, що є надзвичайно складними для спортивних автомобілів. Вони подорожують між різними кліматичними зонами з різницями у температурі до 85 градусів за Цельсієм; швидко переміщаються між регіонами з перепадами висоти понад 4 кілометри; потрапляють у дорожні затори у великих містах і встановлюють нові рекорди на гоночних трасах. І після всього цього кожний компонент автомобіля має працювати не менш надійно, ніж перед початком випробувань.

 

«911 не лише має вражаючі динамічні характеристики, але й чудово підходить для повсякденної експлуатації, що робить його абсолютно унікальним автомобілем», – відзначає Андреас Прьобстле, керівник проекту 911. «Ось чому ми тестуємо цей автомобіль за всіх умов, за будь-якої погоди, в усіх регіонах. Силовий агрегат автомобіля має працювати бездоганно, як і його робочі рідини, системи, процеси та покажчики: лише так ми можемо бути впевненими, що автомобіль спроможний подорожувати всюди у світі без несправностей», – додає він.

 

Спочатку випробування було спрямовано на ті системи, яким Porsche традиційно приділяє багато уваги: зокрема, ми перевіряли шасі та двигун, що були вдосконалені для поліпшення динаміки та практичності. Крім того, було проведено функціональні випробування для абсолютно нового кокпіту, а також приладів і дисплеїв. Нові системи допомоги водію та додаткові можливості зв’язку теж мають відповідати стандартам цього виснажливого марафону випробувань: Porsche Connect є різним у різних країнах, тож перевірка його функціональності потребує багатьох ресурсів.


У регіонах із жарким кліматом, як-от у країнах Перської затоки або в Долині Смерті у США, системи кондиціонування повітря, терморегуляції та згоряння мають пройти робочі випробування за температур до 50 градусів за Цельсієм: зокрема, внутрішні компоненти не повинні розширятися чи стискатися та створювати шум в умовах спеки. У Фінляндії, за температури мінус 35 за Цельсієм, акцент випробувань переноситься на холодний запуск, системи опалення й кондиціонування повітря, зчеплення, керованість і роботу гальм, а також на швидкість реагування систем, що відповідають за динамічну стійкість автомобіля. Звивисті та складні дороги в європейській частині Північного полярного кола створюють оптимальні умови для тестування спортивного автомобіля, тоді як дороги та гоночні траси Китаю ідеально підходять для випробувань прототипів нового 911 на витривалість: автомобілі не лише пройшли перевірку в дорожньо-транспортних умовах, типових для цієї країни, але й довели, що їхні двигуни можуть надійно працювати на пальному з дуже різними якостями.

 

Нюрбургринг є традиційною частиною жорсткої дослідницько-випробувальної програми Porsche. Двигун, коробка передач, гальма й шасі мають показати себе на складній гоночній трасі, розташованій у гірському регіоні Айфель. В Італії прототипи тестуються на швидкісних випробних полігонах у Нардо, де акцент робиться не лише на максимальній швидкості, але й на охолодженні та керованості. У Долині Смерті розташовано найнижчу точку випробувань на витривалість – приблизно 90 метрів нижче рівня моря. На горі Еванс (Колорадо) автомобілі піднімаються на висоту 4300 метрів: в умовах розрідженого повітря перевіряється робота подвійного турбонаддуву та паливної системи. На момент завершення випробувань автомобіль подолали понад три мільйони кілометрів.

 

Менш видовищною, але не менш важливою (особливо з погляду споживача) частиною тестувань було випробування в умовах повсякденної експлуатації на звичайних дорогах Німеччини – у великих містах і за містом. Під час цього етапу автомобілі також подолали чимало кілометрів, дотримуючись при цьому всіх правил дорожнього руху. Це було зроблено, щоб переконатися, що готовий автомобіль і його системи є придатними для повсякденного використання. Адже цей культовий спортивний автомобіль восьмого покоління має залишитися вірним традиціям і стати найкращою моделлю 911 за всю історію бренду.

05.11.2018

Відділ продажів
Якщо Вас зацікавив автомобіль, і Ви бажаєте отримати індивідуальну пропозицію, просто залиште свою контактну інформацію.
Поля, відмічені знаком *, обов'язкові для заповнення
Заявку успішно відправлено.
Найближчим часом наш адміністратор зв'яжеться з Вами.
Звернення*:
Коментар: